сряда, 27 октомври 2010 г.

Betfair Poker LIVE! Прага - част 1

Турнирите от веригата Betfair Poker LIVE! са ми любими не само поради факта, че на един от тях записах най-доброто си постижение на живо досега. Добрата селекция на градовете, в които се провеждат, достъпния вход и най-вече възможността да се срещам с много от редовните онлайн играчи от Betfair, повечето от които, се оказаха доста приятни хора, правят тези събития почти задължителна спирка от графика ми с офлайн турнири.

Прага е един град, от който имам супер приятни впечатления от времето, когато го посетих за първи път, така че изиграх няколко сателита за пакет, но така и не успях да спечеля пакет и когато вече почти се бях отказал, все пак се качих на последния влак и ето ме в столицата на Чехия.

Самолета ми кацна точно час и половина преди турнира, така че трябваше да бързам, за да хвана началото и в бързината загубих половината си стак още за първите две нива.
В една от началните ръце, реших да блъфирам на всичките 3 улици, на сравнително безопасен борд, като се изключи факта че имаше 3 купи на флопа. След като получих рейз на ривъра обаче, ми стана ясно, че противника просто е флопнал флаш и трябваше да се хвърля. Минус 3000 чипа (15000 начален стак). Последваха няколко опита да закача нещо на флопа със сютед конектърс, малки чифтове или две високи карти, но без успех - примерно минус 1500 чипа.

С АК рейзнах от бутона и само големия блайнд плати. Противника ми - 19 годишен поляк, с който сме играли доста онлайн, супер агресивен, добър играч. Реших да играя бавно ръката и на флоп Ахх само чекнах след него. Търна беше отново бланк и незнам какво ме беше прихванало,но само платих неговия 1/2 пот бет. Ривър J и поляка заложи 1000 т.е. пот бет. Бързо платих и ми показаха АJ. Изиграх ръката доста тъпо, но имах нещо като шесто чувство и добре, че беше то, тъй като нямаше момент, в който противника ми щеше да фолдне ако бях играл по-агресивно. Минус 1500 чипа.

В последната ръка за второ ниво, се оказах в пот с още двама играчи с АJ на J 7 6 рейнбоу флоп и след чек, бет и кол от мен, този който чекна рейзна и другия се хвърли. Тук на практика трябваше да взема решение за целия си стак, но имах проблем. Противника ми не беше играл нито една ръка за два часа и след дълги размисли ми беше сложено "тайм" и реших да фолдна.

След почивката нещата не се промениха, но даже нямах карти, с които да се забърквам и само фолдвах около час и нещо. Стака ми падна до опасна зона и вече трябваше да действам. Успях да се удвоя до около 12000 с ТТ > АJ. Последва отново няколко часова суша, като само веднъж получих АА, но всички фолднаха, а през останалото време се редуваха успешни с неуспешни опити за кражба. Така или иначе стака ми падна до 6-7000 и в началото на последното за деня седмо ниво, блайндовете бяха станали 400-800 и трябваше да се поемат рискове. Бутона рейзна малко и аз ги бутнах от малкия блайнд с J8 купи, но бях бързо платен от 88 и след като още на флопа пристигна осмица аз се отправих към бара.



Бях супер скапан от дългия ден и отвратителното развитие на турнира, затова побъбрих малко с останалите отпаднали от турнира и предпочетох да отида поспа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар