вторник, 29 септември 2009 г.

Започваме!

Целта на този първи постинг е да се представим и да запознаем нашите читатели с тематиката, целите и основните насоки за развитие на този нов блог. И без излишни прелюдии – основните теми в блогът ни Chips&Tips ще бъдат ПОКЕР и СПОРТНИ ЗАЛАГАНИЯ.

Покер секцията на блогът, ще бъде поддържана от мен – Славен Попов ака Varnatrader. Тъй като мразя CV-тата като форма на конспектирано представяне, ще оставя на бъдещите постинги да свършат това, а засега единствената статиската, с която ще се опитам да ви отегча е, че се занимавам професионално със спортни залагания от 7 години, а покер за първи път играх през 2004 година, но започнах да гледам на него като на професия някъде към средата на 2006 или преди около 3 години.

На тема спортни залагания в блога, главно ще пише Pan40, но разбира се, когато имам нещо интересно за казване аз също ще помагам.

Искам веднага да уточня, че този блог е отворен за всички хора, които се занимават или интересуват от покер и/или спортни залагания – вашите мнения, препоръки и въпроси по повод бъдещи статии, репортажи, клипове или прогнози ще бъдат от голямо значение за нас и ще се опитваме да им обръщаме вниманието, което заслужават. Също всички колеги, които се занимават сериозно с покер или залагания са добре дошли да станат пълноправни сътрудници в блога.

Основната цел на този блог лично за мен е чрез него да усъвършенставам собствените си умения в покера и залаганията, тъй като вярвам, че излагането на нещата в писмена форма ми помага по-добре да анализирам и осмисля ситуациите, особено тези свързани с отиграването на дадени ръце, а коментарите, съветите и въпросите на бъдещите читатели, ще ми дадат другия, външен поглед над нещата. Ако правейки това съм полезен с нещо на читателите, ще бъда един много щастлив блогър :)

Няколко са нещата, за които смятам да пиша и публикувам като за начало. Ще се опитам да пиша репортажи за всички турнири на живо, в които участвам. Тук разбира се ще включвам не само факти за самия турнир и ключови ръце, а и всичко което се сетя около него – града в който се провежда, хотели, ресторанти, места за купон, цени на всичко това и въобще всичко, което ми прави впечатление. Тъй като се очертават тихи няколко следващи месеца, в които може би няма да има много пътуване е възможно да публикувам блогове за последните няколко турнира в които участвах – EMOP Барселона, WSOPE Лондон и т.н.

От време на време ще публикувам видео сесии – записани клипове на играта ми онлайн с коментар. Почти всеки ден ще публикувам 1-2 ръце от онлайн сесиите ми, които са ми са се сторили интересни по една или друга причина. Надявам се да има и интересни събития несвързани с покера или залаганията, за които да искам да пише – интересно място на което съм попаднал или просто хубав филм или песен, който искам да споделя.

Надявам се в отделен пост колегата Pan40 да представи своите концепции за бетинг секцията на блога, но едно е сигурно – както и самото име Chips&Tips подсказва – очаквайте много информация за това как сме превърнали покера и залаганията в стабилна платформа за печелене на пари.

Varnatrader

Няма коментари:

Публикуване на коментар