понеделник, 22 ноември 2010 г.

Победа!

Още един от големите неделни турнири - 100 000 евро ГТД на Унибет, бе спечелен след близо 8 часа наказване на магарета :)
Доста засукана финална маса се получи, тъй като имаше масивен чип лидер, който мачкаше наред, затова прецених че е по-добре да се кротна и да изградя нитовски имидж, което доста помогна, тъй като сушата от карти беше драстична и трябваше да се краде от един момент нататък. Когато останахме четерима, чип лидера нещо се увлече и набързо му стопих лагерите, като след това собственоръчно го пратих да ходи да спи на трето място. Хедс ап-а беше доста кратък - няколно ръце - човека ме 3-бетна ол ин с QJ и аз го платих с А6.
Друго за отбелязване от турнира е че нямах нито една ситуация, в който да вляза ол ин и да изоставам повече от 50:50.

7 коментара:

  1. БРАВО!!!!
    Пусни малко повече , завързани ръце!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито! Имате ли видео записи от финалната маса, мисля че ще бъдат интересни ?

    ОтговорИзтриване
  3. Честито!
    Аз играх с прякор "mitkos" на финалната маса, но за съжаление нямам никакъв турнирен опит, направих грешки и завърших 10-ти.
    Поздрави отново :)

    ОтговорИзтриване
  4. Нямам видео не записвах, но ще се разровя за някои интересни ръце. Днес е ден за почивка :)

    Mitkos не знаех че си българин, мислех че си грък и то май пишеше че си от Атина или аз съм се объркал. GG и на теб, все пак финална маса не е зле.

    ОтговорИзтриване