петък, 26 август 2011 г.

Кеш игри в Интера

Последните няколко седмици бяха доста интересни и динамични, най-вече заради кеш игрите, които течаха в Интера през уикендите. След като завърших писането на предния постинг за блога отидох в Интера и там вече беше отворила маса 5/10 евро с минимум бай ин 1000 евро. Съставът на масата беше изключително интересен, като основно бяхме българи и от време на време сядаше някой чужденец за малко.

От известно време се опитвам да усъвършенствам лайв кеш играта си и това беше идеалната маса за това. Съставът на масата като профили на играчите беше много интересен, защото всеки играеше уникален стил и общо взето срещу всеки трябваше да се играе по различен начин. Хубавото бе, че след няколко часа общо взето бях наясно горе долу с всеки, даже и с хората, с които играех за първи път. Това бе супер важно и ми помогна както да направя няколко добри фолда, така и да изиграя някои ръце така, че да извлека максимално валю.

Играта започна в петък вечерта и завърши в понеделник сутринта, без да прекъсва нито за момент. Аз се прибрах на 2 пъти да поспа по няколко часа, но общо взето бях там повечето време. Това доведе до нарастване на стаковете на играчите, като имаше момент, в който най-късите стакове бяха по 2500-3000 евро (250-300 блайнда), а имаше хора с 10-15000 евро пред тях. Излишно е да казвам, колко по различна е такава супер диип игра, от това на което съм свикнал в нета и това правеше нещата много по-сложни и интересни. Трябваше да се гледат повече флопове с спекулативни ръце, което не е толкова лесно, тъй като имаше доста рейз-кол-кол-кол-3бет ситуации, където не винаги е изгодно да плащаме 3бета ако сме от първоначалните колъри. Други важни моменти при играта с дълбок стак са да не се преиграват високите чифтове постфлоп, когато е ясно че може да сме бити, както и да се прави пот контрол, но без да губим валю.

Общо взето за целия уикенд направих една голяма грешка, която отдавам най-вече на умората, тъй като бях играл повече от 12-13 часа без прекъсване. В последните няколко часа бях загубил редица малки потове от липса на връзка с флопа и неуспешни кражби и не знам защо реших че е добра идея да бутна около 800 евро с QTo, след рейз до 65 и кол от къс стак. Бях платен и от двамата и загубих ръката, но слава богу след това не бръкнах в джоба да извадя пари на масата, а отидох и се наспах, след което нещата си дойдоха на мястото и общо взето съм доволен от резултата и играта си през уикенда.

Миналия уикенд също имаше игра, на 2/5 евро нива, но също се получи интересна игра с дълбоки стакове. Там направих по кратки сесии, като първата беше много добра, а втората точно толкова лоша и тегава. Надявам се този уикенд пак да има игра, а ако не ще чакам Фестивала на мисловните спортове следващата седмица, покрай който нещата би трябвало да живнат.

В следващ постинг ще се опитам да опиша възходите и паденията ми в онлайн кеш игрите в последно време, където преходите между рая и ада са резки и неприятни

Няма коментари:

Публикуване на коментар