понеделник, 7 ноември 2011 г.

Ирландски късмет

Елиминациите с разменено гостуване са ми любима 'тема' за залагания, а тези седмица имаме изключително рядкото съчетание с другия ми любим жанр - мачовете между национални отбори. Става дума за четирите плейофа за Евро 2012.

Една от двойките ми изглежда доста неравностойна - става дума за Естония - Ирландия. Честно казано, който и друг отбор да бяха изтеглили естонците, пак щеше да ми е трудно да им дам шанс.

Коефицентите за първия мач обаче са много приятна изненада: 2.4 за победа на Ирландия, 3.25 за равен, което се равнява на 1.66 за Ирландия +0 азиатски хендикап. Коефицентът ми се стори отличен още на пръв поглед, а след като се зарових в статистиката, реших че си струва да заложа на максимума, който си позволявам за рискови залози.

Ирландия няма загуба като гост в последните си 14 мача - от 12 септември 2007, когато губят от Чехия в Прага. Тази серия включва победа и равен срещу Италия, победа срещу Франция (превърната в равен в продължението след позорнатата ръка на Анри).
Естонците записаха 50% актив като домакини в евроквалификацията (2-1-2), а и в приятелските мачове имат доста посредствени резултати. Изненадващото им второ място в групата дойде след 3 победи като гост и много помощ от преките съперници.

Ясно е че успехите на Естония в голяма степен се дължат на подценяване от страна на съперниците им и аз може би повтарям същата грешка, но просто не виждам как Естония може да спечели този мач. Ирландците изстрадаха незаслуженото си отстраняване от плейофа за Световното и едва ли ще изпуснат шанса си този път.

Равенството би било приемливо и за двата отбора, затова държа да се застраховам с връщане на парите при такъв изход. Но предвид класите на двата отбора, победа на Ирландия е най-вероятният изход, затова моят избор е Ирландия +0 @ 1.66 с голям залог.

1 коментар: