понеделник, 5 октомври 2009 г.

Резултати от неделните турнири - 4 Октомври 2009

Като цяло, тази неделя беше доста лоша, тък като не успях да кеширам в нито един от турнирите. Единственото позитивно нещо бе, че се класирах от сателити за два от тях.

Започнах деня с малко кеш игра на $2.5/5 в Betfair от където си осигурих около $300 за около 100 ръце.

Първият сателит, който играх бе в PokerStars, $8+0.8 rebuy за Sunday Million. Тези сателити ги играя като още в началото правя ребай, т.е. започвам турнира с 2000 чипа и ако ги загубя, почти никога не правя нов ребай, особено в ниво когато блайндовете са нарастнали до 50/100 например, а предпочитам да се запиша за следващия такъв сателит и да започна отново с 2000 чипа при 10/20 блайндове. Разбира се ако достигна почивката, която в тези турбо турнири е след 1/2 час, задължително правя ад он. И двата ребай сателита които изиграх завършиха безславно, като във втория направих ад он т.е. минах почивката, но не успях да се класирам и реших да не опитвам повече в PokerStars за деня.

Към 18 часа започна $40+4 ребай сателита за 250к ГТД в Ipoker. Този сателит е с 50 гарантирани места, като в случая достигнаха 66. Играя го без да правя ребай т.е. започвам с 1500 чипа и ако свършат просто отпадам, ако достигна почивката след 1 час почти винаги правя ад он. Това означава че се опитвам да се класирам с $84 инвестиция за $320 вход - не е много добро валю, но се класирам в над 50% от случаите. Вчера успях и играх главния турнир.

Някъде по същото време започна и $80 сателит за $30000 ГТД турнир в Betfair с вход $500+10. Това е freezeout сателит т.е. ако свършат чиповете отпадаш, с много плавна и хубава структура. Играе се като нормален турнир, като разликите идват едва като се наближи балона. И тук успях да се класирам.

И така имах два големи турнира за които се класирах, като реших да се запиша и за 50 EUR rebuy турнира в Прима. Всичките започнаха по едно и също време към 21:00.

$250 000 GTD турнир в Ipoker започна доста вяло. В първия час нямах никакви карти изиграх само една по голяма ръка, която загубих и на почивката бях с малко под 4000 чипа (5000 начални). При блайндове 75/150 рейзнах до 450 с А9 спатии, всички фолднаха до големия блайнд, който мин рейзна до 900. Реших да доплатя и след като флопа падна само спатии влязохме ол ин и бих асаците на противника. След това имаше няколко незначителни ръце, докато се стигне до следната ръка към края на втория час: УТГ(1ва позиция) лимпва, аз от трета позиция с QQ рейз до 800 (блайндове 100/200, стака ми 6655), всички са фолд до ГБ (големия блайнд), който влиза ол ин за 6670 т.е. колкото моя стак. Лимпера е фолд и след кратък размисъл решавам да платя. Почти съм сигурен, че не е на АА, защото щеше да рейзне нормално, от КК ме е страх и е вероятно, но и там по-нормален рейз е стандартната игра и 80% от хората биха го изиграли с рейз до 2200 например, ако е на АК съм лек фаворит и имам пот одс, при всички други варианти го водя много. Силно се надявам да е на JJ или 1010, но уви той обръща КК, борда не помага и съм аут.

Другия важен турнир - $30 000 ГТД в Betfair, започна малко по динамично и с няколко малки пота, увеличих стака си до първата почивка от 5000 начални до около 6200. Точно след почивката се случи следната ръка: доста активния в последните няколко орбити голям стак в 1ва позиция рейзва 2.5 блайнда до 250, всички фолдват до мен на cut off (позицията преди бутона) и с 10 10 решавам да ри-рейзна до 700. Играча зад мен на бутона със стак от 3700 е кол и всички, включително и първоначалния рейзър са фолд. Флопа пада J72 с две спатии (нямаме 10 статия) и тук решавам да се опитам да взема ръката с С-бет (С-бет = континюейшън бет - когато сме резнали префлоп и сме получили кол, и бетнем 1ви на флопа) от 1200 в 1800 пот. Проблема е, че ако противника ми влезе ол ин за оставащите му 3000 чипа, аз няма да мога да се фолдна за 1800 в близо 6000 пот, тъй като комбинирания шанс от това той да е на АК, АQ или по-нисък чифт от моя и това даже да ме превъзхожда да го бия до края на ръката, ми дава правилните одс да колна. Затова си мисля, че тук трябваше да заложа не повече от 800 и ако противника ми влезе ол ин на флопа да се фолдна. Така или иначе той влезе ол ин и аз колнах, той беше с QQ, което малко ме изненада, но после като се замислих, човека си изигра ръката много хубаво, особено ако е имал план да фолне ако долу падне К или А.

След тази ръка останах с 2500 чипа и при блайндове 75/150, зачаках за удобен момент да се удвоя. След около 5-6 ръце получих 67 сютед на големия блайнд, всички фолднаха до много лууз играча на cut off, който стандартно рейзна до 525 и аз влязох ол ин за 2400, като си мислех, че имам голямо фолд екуити. Той нямаше как да фолдне обаче с АJ сютед, но след като на флопа падна 6 и до края нищо опасно се върнах на около 5000 стак.

В следващия 1/2 час се случиха няколко по малки ръце, които губех и печелих, платих ол ин на по малък-стак с 10 10 и взех към 5000 пот и успях да кача стака си до около 6500. Тогава при блайндове 100/200 и 20 анте рейзнах 880 от 2ра позиция с АК, всички фолд до големия блайнд, който се наби ол ин за 5000 и с одс 1.5:1 реших да платя като се надявах на коин флип. Така и стана - човека показа JJ, но ръката му издържа и останал с 1600 чипа след няколко ръце отпаднах.

В другия турнир, който играх не се случи кой знае какво интересно и отпаднах след 1вия час.

Varnatrader

Няма коментари:

Публикуване на коментар