петък, 19 март 2010 г.

Пътят към Вегас

Дойде това време от годината, в което започват всички сателити и промоции свързани с най-голямото покер събитие за годината, а именно Световните Покер Серии в Лас Вегас или съкратено WSOP.

След като през 2007 успях да сбъдна мечтата си и участвах в главния турнир, последваха две години пауза, в които поради една или друга причина така и не успях да стигна до Вегас. През 2008 бях в много сериозен даунсуинг точно когато течаха сателитите и играх само няколко безуспешно, а миналата година успях да се класирам само са един от по-малките турнири от програмата на WSOP и реших че не си заслужава да ходя, а от сайта от който се класирах бяха така любезни да ми изплатят пакета.

Тази година обаче съм решил да направя всичко по силите ми за да се класирам, тъй като много ми се играе в този турнир, а и искам да си сверя часовника за това каква е играта във Вегас като цяло (говоря за кеш игрите). Разбира се няма гаранции че ще успея чрез сателити и затова промоцията, която пуснаха от Бетфеър ми се видя супер предложение - правиш 450 000 точки от 1 Март до 31 Май и Бетфеър ти подаряват пакет на стойност $14000 ($10000 входна такса и 4000 за път и хотел). Това се равнява на около $33000 рейк за 3 месеца. Това разбира се не е лесно за постигане и е свързано с много игра, но аз така или иначе играя много и просто реших да пренеса играта си изцяло в Бетфеър за този период.

Дотук от началото на промоцията съм направил около 130 000 точки, което е доста повече от таргета, който е 5000 точки на ден. Най-лесно и бързо се правят точки с игра на ситандго и съответно играя доста такива плюс разбира се кеш. Рисковете се крият в някакъв много лош даунсуинг. Когато попаднем в такъв и хубаво да намалим или да спрем играта временно, а когато се състезаваме за точки не ни се иска да правим това и понякога последствията са жестоки. Ще се помъча да не попадам в този капан и ако нещата в даден момент тръгнат много надолу е възможно да се откажа от класиране чрез тази промоция. Например вчера имах ужасен ден на ситандго масите, в който губех всяка решаваща ръка на ДоН турнирите (double or nothing) с вход $211 и завърших деня с много демотивираща загуба на около $2500. Ако тази тенденция продължи в следващите дни ще се наложи да сменя приоритетите си, но да се надяваме че вчерашния ден е бил просто един от онези омагьосани гадни дни.

5 коментара:

  1. Успех, дано се класираш! Белка

    ОтговорИзтриване
  2. GL, стискаме палци! Интересно ми е обаче само ДоН СНГ ли играеш и по колко маси едновременно?

    ОтговорИзтриване
  3. Играя горе долу в съотношение 80% ДоН и 20% от нормалните СНГ, които в Бетфеър са с 6 човека. Нямам достатъчно данни все още дали мога да биа нивата на $100 или трябва да разчитам само на рейкбак-а

    ОтговорИзтриване
  4. Как върви тук?
    Ще се ходи в Щатите?

    ОтговорИзтриване