неделя, 21 февруари 2010 г.

Ден 1 на турнира в Австрия

Ето резюме от играта ми през ден 1 на турнира в Австрия:

През първо ниво (блайндове 50/50) ми влизаха доста ръце, но имаше три по-важни. Съвсем в началото рейзнах от ранна позиция с 1010 и получих 4 кола. Флопа падна 974 рейнбоу (това е когато и трите карти са от различна боя) и след два чека от блайндовете бетнах 800 в пот от 1050 като всички фолднаха до големия блайнд, който плати. Търна беше 2 и след чек от противника аз заложих 1500 и той се хвърли.

Към края на нивото ми влязоха АА на бутона, като преди мен 4 души лимпнаха и аз рейзнах до 400 и двама доплатиха. Флоп J86 рейнбоу и след два чека аз заложих 1050 в пот около 1300. Играча от първа позиция рейзна до около 3200 и след кратък размисъл аз обявих ри ререйз до 7200 и още преди да съм поставил моите чипове на масата видях целия стак на противника по средата. Тук имах изключително трудно решение, тъй като на този толкова безопасен борд ме бият много малко комбинации от карти. От друга страна противника ми вече беше спечелил няколко големи ръце и винаги си беше показвал картите дори и да не се стигне до шоудаун и винаги имаше много силна ръка. Освен това и в предните случаи беше действал по подобен начин с инста ол ин или рирейз. Беше ясно, че опонента ми е в добра серия и аз реших, че съм назад в тази ръка. Единствените ръце, които биех освен блъф бяха QQ и КК, но мисля че той не би ги изиграл така преди флопа. Другата възможност беше да държи АJ, но мисля че нямаше да я изиграе толкова силно, въпреки че имаше възможност за това. В крайна сметка приброих чиповете си, видях че ми остават около 13000 и фолднах. Човека верен на маниерите си ме попита дали искам да видя какво има, аз разбира се много исках и само кимнах намръщено и той показа J6! Аз очаквах да видя две шестици или осмици, но и това вършеше работа. Добър фолд.

Точно след една ръка ми дойдоха валета на cut off (това е позицията преди дилър бутона). Имаше рейз до 400 и аз само платих, тъй като рейза беше достатъчно голям сам по себе си, а евентуален рирейз от моя страна щеше да ме комитне към ръката за целия ми стак. Още един колна и флопа падна 985 с две купи. Противника ми заложи около 1100, аз го рирезнах до 2600 и той се хвърли. Така завърших нивот с около 15000 чипа.

Във второ ниво имаше само една интересна ръка. Същият, който ми би асата, мачкаше наред през цялото време, тъй като му влизаха много карти и вече имаше над 40к стак. Той лимпна от първа позиция, а аз от късна позиция рейзнах до 400 с 1010 и само той плати. Флопа падна 985, с две пики и след негов чек, аз заложих около 550 и получих кол. Търна беше 4 пика, той отново чекна и въпреки трите пики долу аз заложих 1200 в около 2000 пот и той отново плати. Ривъра бе 7, двамата чекнахме и той отвори 78 за два чифта на ривъра.

В трето и четвърто ниво нямаше почти никакви интересни ръце. Общо взето се въртях между 10-12000 стак, като успявах да спечеля блайндовете от време на време или ако се стигнеше до флоп аз или противниците ми правихме C-бет и ръката свършваше. В последсната ръка от 4 ниво ми дойдоха АА от средна позичия, рейзнах стандартно и играча зад мен се наби ол ин за около 10000, колкото имах и аз. Оказа се че има 22 и асата ми издържаха и криключих нивото на около 20000 с колкото и започнах деня.

Още в 4 ниво блайндовете бяха станали 250/500 т.е. доста големи. В пето ниво влезе анте от 50, а блайндовете останаха 250/500, но тук вече нямаше време за губене, тъй като следващото ниво всичко се удвояваше – 500/1000 с анте 100. Не ми идваха никакви карти обаче, опитах се да открадна няколко пъти, но единия беше несполучлив и в крайна сметка паднах до около 15000.

Още в първата ръка на 6 ниво ми дойдоха КК в първа позиция, рейзнах до 2500 и един къс стак се наби за около 6500 и показа АК. На търна дойде А и аз останах с 8500, а след като блайндовете минаха през мен паднах до 7000. Тогава започна добра серия, като същия който ми би поповете лимпна от УТГ (1ва позиция), всички фолднаха до мен на бутона и влязох ол ин с А6, той ме плати с Q8 сютед и ръката ми издържа. Няколко ръце след това от ранна позиция рейз до 3000, аз съм ол ин за 15000+ с 1010, друг играч е ол ин, а първоначалния рейзър фолд. Противника има 99, ръката ми издържа и съм вече с около 35000. Три ръце преди края на дена има рейз от ранна позиция от играч тип скала, но скала или не аз имам КК и след малък театър рейзвам така че той да е ол ин. Получавам кол и поповете издържат срещу неговите QQ и завършвам деня с 51300, което е над средния стак.

4 коментара:

  1. Добре си ръннал накрая. Успех, дръж ни в течение. Може и някоя снимка да качиш.
    Успех още веднъж :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тогава започна добра серия, като същия който ми би поповете лимпна от УТГ (1ва позиция), всички фолднаха до мен на бутона и влязох ол ин, той ме плати с Q8 сютед и ръката ми издържа. -

    каква ръка ти държеше?

    ОтговорИзтриване
  3. А6 - поправих го горе в текста. Мерси:)

    ОтговорИзтриване