вторник, 31 август 2010 г.

Неделени турнири - 2ро място в $200000 ГТД турнир в Бетфеър

След неуспешния трип до Одеса, тази неделя се бях настървил да раздам малко правосъдие около онлайн масите. През деня междудругото се класирах за двата големи турнира в Старс и за няколко сателита за турнири на живо. Освен това реших да играя 55 евро рибай турнира в Unibet и $200к ГТД турнира в Betfair.

В PokerStars както винаги нищо не се получи (междудругото поздравления за Trino, който отново ги е разцепил в неделния милион в Старс и е станал 4ти за над $80к), в Unibet турнира въобще не играх добре и накрая си подарих чиповете на Zografa с ТПТК срещу неговия сет и не се класирах за нито един турнир на живо (главно поради бад биит).

Единствената ми надежда остана турнира в Betfair, където се движех около началния стак в продължение на 2-3 часа т.е. и там нещата не отиваха на добре. После обаче успях да се удвоя, и с повече блайндове в стака, имах повече възможности за игра и успях да увелича стака си значително, почти без шоудаун. Около балона бях с комфортен стак, даже да натискам шортаците, а след като балона се спука имаше няколко ключови ръце, чрез които успях да взема чип лидерството, с около 80 оставащи човека.

Започнах максимално да натискам масата си, като играех близо 50% от ръцете, докато противниците масово играеха едва около 15%. Това помогна да увелича преднината си и ми позволяваше на моменти да правя малко по-рисковани, разбира се +EV отигравания. Единствения момент, в който изтървах водачеството беше с около 20 оставащи човека, но след това отново си върнах преднината. Ето две видеота от тази фаза на турнира с около 16 оставащи човека, до сформирането на финалната маса:






На финалната маса беше доста завързано, тъй като имаше няколко супер тайт малки стака, които се чакаха един друг да отпаднат. Разбира се мен като чип лидер това ме устройваше, тъй като успявах да крада тях безнаказано, а средните стакове общо взето също внимаваха да не отпаднат преди шортаците. Когато останахме 6 човека, това стана особено осезаемо, тъй като и скоковете в парите започнаха да стават значителни, а все още имаше два доста къси стака. Успях да се възползвам от това и да увелича преднината си и когато останахме трима имах над милион чипа, срещу по около 700к на другите двама. След това загубих голям пот (за съжаление поради технически проблем тази фаза не турнира не се е записала) и стаковете ни се изравниха. Не след дълго обаче изнервен от постоянните ми 3 и 4 бетове единия противник се наби ол ин с 88, точно когато аз бях с АА.

В началото на хедс ап-а бях с малко под 2 милиона срещу около 700к на противника. Нещата изглеждаха много добре, но всъщност бяхме доста дълбоки и съперника не беше много склонен да играе в големи потове. За съжаление във важните моменти картите бяха на негова страна и след като направи 4 пъти флъш за половин час колкото трая хедс ап-а, накрая успя да ме победи.

Няма да описвам как се чувствах след това, тъй като наистина изглежда глупаво човек да се оплаква, когато е прибрал над $22000 в турнир с над 1050 човека. Но амбицията ми да СПЕЧЕЛЯ някой от големите неделни турнири си остава!

6 коментара:

  1. Браво Слави! Ти си човека! Още едно перфектно представяне. Като го прочетох се зачудих, кой успява да изкара 22 хиляди за десет часа и се сетих само за Кристияно Роналдо :d. Така че не съжалявай, това е достатъчно добро представяне. Продължавай в същия дух! :)

    ОтговорИзтриване
  2. браво, поредното отлично постижение, този път в "новия" Betfair :)

    ОтговорИзтриване
  3. поздравления за успеха и отново музиката на клиповете ми хареса много, евала!

    ОтговорИзтриване
  4. Музиката в първия клип е на моите нови любимци - The Black Keys, а във втория на старите ми любимци - Dub Pistols. Слушах ги докато играх турнира, затова реших че и те са помогнали и ги включих :)

    ОтговорИзтриване
  5. Аз съм завиден идиот след като се спука балона ,така че благодаря сърдечно за видеата ,имах нужда от точно такива .Поздравления за невероятния успех и повече такива в бъдеще !
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване