петък, 6 август 2010 г.

Кратък отчет за ЕМОП-а

Този турнир просто не беше моя. Масата ми беше доста удобна - без някакви изявени агресори, но все пак с противници, които дават достатъчно екшън, без да те поставят пред някакви трудни решения. Но въпреки това, не успях да зацепя както трябва от самото начало. Имаше една ключова ръка срещу Trino, която оказа влияние на целия ми турнир след това:

В лимпнат пот и 6 човека в ръката, аз доплатих от малкия блайнд с Q5o. Флопа дойде 554 рейнбоу и аз избрах да чекна. Всички чекнаха до Trino, който заложи 800 в 1200 пот, всички фолднаха до мен и аз само платих. След мен плати още един играч. Търна беше 9 каро (стават две кари на борда). Тук дилърката забрави че и аз съм в ръката и посочи направо втория играч, който бързо чекна, аз направих забележка, че и аз съм в ръката и започнах да мисля отново и тук Trino бетна 2400. Дилърката не направи нищо по въпроса отново и аз прецених, че не е хубаво да се обаждам повече за да не дам някакъв тел. Дилърите така или иначе правеха грешка след грешка и нямаха никакъв контрол върху нещата на масата, а един от тях даже мърмореше постоянно нещо под носа си, за някои от чуждестранните клиенти - тотална анархия. Тук аз прецених, че трябва само да платя - борда ми изглеждаше супер безопасен и въпреки че нямах точна представа с какво толкова бетва противника, го слагах по скоро на някакъв среден чифт от 44 до ТТ. От тази гледна точка имаше и малка вероятност да е вече с фул и това също ме накара само да платя. Не виждах кои ръце, които бия ще ме платят ако рейзна, освен ако не е с последната петица и по слаб кикър или на флаш дроу - и двете твърде малко вероятни. Все пак остават съмнения дали комитващ целия стак рейз не беше по-добрата игра. Ривъра пристигна J каро (три кари на борда) аз пак чекнах, той заложи 3000 в пот от 8400 и въпреки, че ми стана ясно че с голяма вероятност съм бит платих. Тук е интересен момент за анализ - имам ли фолд в тази ситуация. Той обърна А4 кари и прибра пота.

Тука стака ми падна до около 12-13000 и въпреки че това не бяха малко чипове в тази фаза на турнира (следващо ниво 150/300 с анте) не можах да направя нищо повече. Имаше две ръце, в които направих лоши блъфове на ривъра и общо взето сам съм си виновен за загубата на стака оттук насетне.

Като цяло не чуствам, че изиграх този турнир по най-добрия начин, на който съм способен, но има и такива моменти в покера - продължаваме напред!

Няма коментари:

Публикуване на коментар