сряда, 28 юли 2010 г.

На хоризонта - ЕМОП Слънчев Бряг

Мина вече повече от седмица откак се завърнах от Лас Вегас, но се оказа че съм имал нужда от тотална почивка след покер маратона, на който подложих тялото и мозъка си по време на 20 дневния си престой в Меката на хазарта. Затова оставих играта малко на страна и се занимавах с други също приятни дейности, като спане, мързелуване, малко разходки или плаж и пак спане. Все се канех да напиша обобщаваща статия за целия престой във Вегас, но желанието така и не успя да надделее над умората и затова ще оставя това за малко по-късно.

Все пак, това не можеше да продължава дълго и в неделя събрах сили и реших да играя няколко от неделните турнири. Задължително исках да играя 40к GTD турнира в Бетфеър, тъй като това щеше да е последния такъв турнир, преди Бетфеър да преминат към мрежата на Онгейм. Именно там се получи добър резултат за мен - завърших втори за $8800. Естествено ме беше яд, че не успях да го спечеля, тъй като влязох с добра преднина в хедс ап-а, но предполагам, че така е трябвало да стане. Тук можете да прочетете или да видите във видеото, ключовите ръце от финалната маса:
http://betting.betfair.com/poker/internet-poker/betfair-40k-gtd---july-2010---nolimitboss-260710.html



Междувременно трябваше да реша един много важен въпрос - дали да играя Betfair LIVE Yalta или EMOP Bulgaria. Турнира в Ялта обещаваше да е много интересен и с доста по-слаби противници от ЕМОП-а, да не говорим, че в Ялта и Украйна като цяло щеше да ми е около 26,5 пъти по-интересно отколкото в бетонената джунгла наречена Слънчев Бряг. Освен това моя добър приятел The_Klup от сайта на Betfair ми беше подарил неговото място в турнира, така че в един момент си казах, че ще е глупаво да не отида.

От друга страна обаче, пътя до Ялта си е цяло предизвикателство - автобус от Варна до Истанбул, оттам самолет до Симферопол, а после 100км с такси. След пътешествията ми в последния месец до Москва и Лас Вегас, това ми се стори малко повече. Също така не обичам да пропускам големи турнири в България, а ЕМОП турнирите са ми слабост още от миналата година, когато учатвах в три от тях. Тази година турнирите са с подобрена, по-дълбока структура, което винаги ме радва.

В крайна сметка реших да избера родното и да остана и да играя ЕМОП-а. Така че утре ще е ден за предвижване до Слънчев бряг и може би малко плаж, а в петък се мятаме в битката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар