вторник, 18 октомври 2011 г.

GSOP Порто Карас, Гърция

След като преди около година в Гърция отвориха първите маси за покер в казината, логично започна и провеждането на големи международни турнири. Организаторите бързо се усетиха, че Гърция е уникално място за турнирен покер, най-малкото поради две причини - на гърците им се играе комар, та две не виждат, а имат репутацията на слаби играчи, което пък привлича чуждестранните акули, а освен това гръцките курорти предлагат чудесни условия за съчетаване на покер и туризъм.

Когато Betfair пуснаха сателити за GSOP Greece, аз веднага се заех със задачата да се класирам, тъй като нямах намерение да пропусна този турнир, който се провеждаше в пет звезден курорт в една от най-красивите части на Гърция - полуострова Халкидики. Успях от втория опит и плана беше ясен - скачаме в колата, правим един road trip до там, печелим турнира и се връщаме с купата. Решихме да не се напрягаме с дълго каране и направихме пътя за два дена, като помежду спахме в малко хотелче на плажа в Александруполис.

Порто Карас е комплекс разположен на доста голяма територия, състоящ се от два хотела с много хубави плажове, яхтено пристанище, голф игрище, винарска изба, конна база и дори хеликоптерна площадка. Всичко това е заобградено от големи площи иглолистна гора, в която открихме, че даже могат да се берат диви гъби, а комбинацията между море и гора разположени в непосредствена близост винаги много ми е харесвала. Просторното яхтено пристанище пък е приютило топ-клас яхти от Кот да Зур, Атина, Италия, а имаше поне 7-8 чудесни красавици, на които се развяваше българското знаме.

Сградите на хотелите са с леко старомодна архитектура, напомняща хотелите в Албена, което е нормално, тъй като са строени през 70-те, но все пак изглеждат ОК погледнати отстрани. Хотела, в който бяхме е леко поостарял отвътре и въпреки, че има пространство и простор, 5-те звезди са му множко, и мисля че го карат малко на стара слава, но все пак нямаше някакви фрапантни недостатъци, освен изключително скъпия, бавен и през повечето време неработещ интернет, което е недопустимо, когато събереш на едно място над 200 онлайн покер играча :)

И така след добрата вечеря пропуснах изкушението да поиграя малко кеш или да се включа в надпиването заедно с още 200 скандинавци и руснаци, течащо по време на партито, което организаторите на турнира хвърлиха в бара на хотела и просто реших да се наспа добре, което беше много добър ход, особено като видях какви глупости правеха част от хората в турнира на следващия ден, поради махмурлук и недоспиване. Турнира започна с 345 човека, което генерира награден фонд от над $500 000. Имаше над 200 онлайн квалификанта, като почти всички играха ден 1Б т.е. деня в който играх и аз.

На първата ми маса имаше само един човек, който се беше записал директно в турнира, грък на около 50 години, но той играеше супер тайт през цялото време. Останалите бяха онлайн квалификанти, предимно млади момчета, които играеха сносно, без обаче да се отличават с някаква кой знае каква игра. Структурата на турнира беше много добра с 20000 начален стак и нива по един час и аз реших този път да играя малко по-тайт от нормалното и да си изчаквам ръцете особено първите 3-4 нива, когато блайндовете са малки. Въпреки това гледах да използвам някои наблюдения, които натрупах през първите два часа и вдигнах стака си до към 24к, но след това един неуспешен блъф на 3 улици ми коства около 1/3 от стака и паднах на 15к.

След този инцидент картите ми, които до този момент и без това не бяха кой знае какво, напълно спряха и редките ми опити да открадна някой друг блайнд, много често се сблъскваха в 3-бет-а на едно и също нахално шведче, което на всичкото отгоре показа на няколко пъти че е склонно да се стаква с слаби аса и дори с KQ, което ме демотивира да правя някакви 4-бет движения без да имам силни карти. В един момент, обаче, ми дойдоха 99, рейзнах и той ми влезе ол ин за около 11к, като аз имах около 16к. Реших, че съм доста напред от рейнджа му, като се има предвид че той беше малко тилтнат от някаква глупост, която беше сътворил няколко ръце преди това и му платих. Обърна АТо и още на флопа падна А, но спасителна 9 се появи на търна. Така вдигнах стака до около 28к, след това имаше няколко малки ръце, които печелех и губех и така завърших деня с 27к.

Както казах структурата на турнира беше много добра и ден 2 започна при блиндове 400/800 с 100 анте, което позволяваше даже на моя не голям стак, да играе спокойно, тъй като имах над 30 блайнда. В началните 2 нива за деня влизаха игрални карти и бях доста активен, но имах 2 големи ръце едната от които спечелих, а в другата се опитах да хвана блъф на противника на ривъра, но се бях объркал и така стака ми отново бе около стартовия за деня. За съжаление отново последва двучасова суша, а когато сме с такъв стак, нямаме право на грешка, затова просто се опитвах да изчакам ръката си. Вече бях паднал до около 20к и точно последната ръка на нивото 800/1600 анте 200, агресивния голям стак преди мен рейзна, аз видях А7 от боя и влязох ол ин, момчето след мен мин рейзна до 44000, а големия блайнд влезе ол ин за 90000 :) Стана ми ясно че съм доста назад разбира се, но се надявах поне другите двама да фолднат. Първоначалния рейзър се махна, но другия вече беше вкарал достатъчно в ръката, за да не може да се фолдне и така стана троен ол ин - А7 срещу АQ срещу JJ и ми трябваше чудо, за да спечеля, което тръгна да се случва след като на флопа падна 7, но остана дотам.

След поредното разочарование от турнирния покер се отдадох на релакс. На следващия ден, обиколихме околността и не останахме разочаровани. Средиземноморската борова бора в комбинация с богатия на йод морски въздух, изпълваше затормозените ни градски дробове с един уникално здравословен коктейл, докато обикаляхме по малките крайморски пътчета, които ни водеха до закътани плажове, граничещи с маслинови горички, като част от тези маслинови дървета растяха даже на плажа. Беше ми любопитно да опитам вкуса на маслина откъсната директно от дървото, но останах доста разочарован :) В границите на комплекса Порто Карас пък, се намира избата им, където в приятната обстановка на направения за целта бар, се отдадохме на дегустация на произвежданите от тях вина.

През последния ден от нашия престой, реших да се включа в 200+20 евро сайд ивента. Там нещата тръгнаха много добре в началото, като още на второ ниво си бях утроил стака, а и всички решения които вземах се оказваха правилни. Имах добро чувство за турнира и когато влязохме в парите определено знаех къде се намирам спрямо противниците си, но когато дойде време за флипа АК се оказа по слабо от JJ и трябваше са се задоволя с 11-то място за около 600 евро. опитах и кеш играта, където главно се играеше микс игра с омаха, но имаше и една маса 5/5 евро холдем, където обаче се засичах постоянно с по-силни ръце и завърших на загуба.

Като цяло въпреки това останах с много позитивни впечатления от целия трип, турнира доста ми хареса и ще направя всичко възможно да се включа в бъдещите от веригата. Betfair отново се показаха като добри домакини, като организираха чудесна вечеря с традиционна гръцка кухня и много пиене, в малък, уютен ресторант до морето, в съседното село. Следващия турнир в програмата ми е Betfair Live Costa Brava близо до Барселона, а след това може би EPT Loutraki пак в Гърция.

1 коментар:

  1. Пак интересно си го описал :)
    Какво следва сега? Къде ще играеш?

    ОтговорИзтриване