понеделник, 12 октомври 2009 г.

Резултати от неделните турнири - 11 Октомври 2009

Тази неделя беше далеч по-успешна от предната - изиграх 4 турнира и един сателит, като свърших втори в единия турнир (за съжаление той беше най-малкия) и влязох в парите в други два.
Още през седмицата се бях класирал за един извънреден, голям турнир в Betfair, с вход от $1000 (аз играх сателит за $100) и $100 000 гарантиран награден фонд, както и за един 200 евров сателит за турнир на живо - 2000 евро пакет за EMOP Любляна. През деня в неделя играх $50+5 турбо сателит за $215 вход за Sunday Warm-Up, който спечелих и се записах за сайд евента на големия турнир в Betfair, с вход $60 и $10 000 гарантирани и един $100 турнир в Тангра покер.

Големия турнир в Betfair беше с много добра структура и идеални пропорции - около 150 човека, с малко по-малко от $50 000 за 1во място, в парите влизаха първите 18. Започнах турнира доста активно, като имах риид върху някой от противниците на масата от кеш игрите на сайта и използвах тяхната пасивност, за да кача стака си от 5000 до около 7000, без абсолютно никакви карти. Когато най-после ми влезе AQ в късна позиция в края на 1вия час, рейзнах и останалия доста къс от моите постоянни заигравки с него играч на бутона колна. Флопа падна доста приятен - А82 и аз бях сигурен че водя, на търна успях да го вкарам ол ин, но бях неприятно изненадан когато той показа АК. Тук паднах под началния стак и около час играх почти без да мръдна оттам.

В началото на третия час допуснах грешката да се поддам на желанието най-после да увелича стака си по някакъв начин. Реално нямаше нужда да правя някакви отчаяни ходове, тъй като бях с повече от 25 блайнда в стака си, но въпреки това изиграх безобразно следната ръка:
От ранна позиция рейзнах с АJ офсют и получих кол от средна позиция. На флоп 10 7 10 реших да С-бетна, но противникът ми рейзна минимално. Тук реших, че освен ако няма 10 мога да го накарам да се фолдне, тъй като въобще не го слагах на овърпеър. Влязох ол ин и човека ме плати с QQ. Грешката ми беше, че не прецених, че след неговия рейз той беше много комитнат в ръката - трябваше да плати оставащите му 2400 чипа във вече над 8000 пот, така че ако е смятал да фолдне е нямало въобще да прави този мин рейз. Наистина доста елементарна грешка от моя страна.

В сателита за Любляна не можах да зацепя от самото начало и след като загубих два последователни коин флипа отпаднах преди края на първия час.

Междувременно се записах и за по-малкото събитие в Бетфеър - алтернатива на големия турнир, пак със хубава структура, $60 вход, но $10000 гарантирани. Турнира започна доста лудо и така си и продължи до края. Още четвъртата ръка получих КК в първа позиция и рейзнах 3.5 блайнда, като получих 2 кола и един стабилен ри-рейз от малкия блайнд. Тук реших само да колна, което беше малка грешка, тъй като идругите двама останаха в ръката. В този момент в пота се събраха 1500 чипа и всеки от нас имаше около 4600 пред себе си. На флоп 893 малкия блайд продължи да показва сила, бетвайки 750, аз реших само да колна, за да установя дали някой от другите двама не е закачил сет или 2 чифта. Единия беше фолд, но другия колна. В този момент аз си помислих че съм бит и че е вярно едно от двете - или малкия блайнд е на АА или човека зад мен е със сет. На ривъра падна неутрална 4 и малкия блайнд бетна 2000 и аз още повече се отчаях за переспективите на ръката си и реших да фолдна. Човека зад мен плати и за момент си помислих че съм направил много добър фолд. На ривъра падна К и това въобще нямаше да ме ядоса ако някой от тях беше показал сет или АА. Но се оказа че малкия блайнд е бил на 1010, а човека зад мен на К9!

Както и да е продължих да играя активно и след 2 последователни удвоявания с флашове вдигнах стака до 13000. Последва една луда ръка, в която поради начина, по който се развиха залозите се наложи да платя ол ин на два по къси стака префлопно с КQ, заради пот одс. Единия обърна КК, а другия АQ и аз бях почти мъртъв, но борда ми нареди стрейт и вече бях чип лидер на турнира със стак от 21000. Тук вдигнах оборотите още повече и използвах факта че цялата маса вече ме мислеше за донк (слаб играч) само защото спечелих по-горната ръка. Противниците ми правеха грешка след грешка, като ме колваха със средни по сила ръце и така в края на първия час бях със стак от над 30000.

Тук ще трябва да пропусна голяма част от турнира, тъй като е невъзможно да опиша всяка ръка, но мога да кажа, че продължих да играя доста активно и с примерена агресия вдигнах стака си до около 56000 в следващия час. Третия час беше най-решаващия, тогава отпаднаха голяма част от играчите и турнира стана изведнъж доста турбо. Не и за мен - моя стак си беше през цялото време над средния и въпреки няколко бад биита влязох на финалната маса със 238000 стак като чип лидер. Имаше още двама с по 200000 и всички други бяха между 100000 и 200000 т.е. нямаше изявени шорт стакове, но във същото време блайндовете бяха 6000/12000, което значеше че всички бяхме доста шорт.

За щастие първата по-сериозна ръка на масата се случи, когато аз бях с АА и други двама влязоха ол ин с АК и JJ и асата ми издържаха. Тук станах с над 570000, но не можех да упражнявам тотален тормоз, тъй като всички бяха с по около 150000 стак при 16000 блайнд и им беше много лесно да ме ри-рейзват ол ин. Все пак избирах добре моментите да крада, тъй като картите ми напълно спряха и успявах да поддържам стака си на това ниво, като междувременно малките стакове се стреляха помежду и бързо стгнахме до 3 хандед, където аз бях с 500000, имахме нов чип лидер с 670000 и един много тайт кеш играч, който познавам добре с около 270000 чипа. Тук увеличих агресията много и използвах възможността да крада огромните блайндове от 15000/30000 при най малката възможност. Наложи се да платя ол ин с А3 срещу А9, но поради активната ми игра по рано имах достатъчен аванс в чиповете и паднах само до около 400000. След това се удвоих с 66 срещу АК от големия стак , но после той стопи третия играч и влязохме ол ин с равни стакове.

Тук блайндовете бяха станали 20000/40000 и всяко неуспешно заиграване на флопа можеше да бъде фатално. След един-два такива случая, той се вдигна до около 1 000 000 а аз паднах на 430000 и накрая нещата се решиха от коин флип - аз го рирезнах ол ин с А8 купи и той ме плати с 66 и шестиците му издържаха. Так свърших втори за около $2800.


В отделен пост ще се опитам да запиша малко видео с това как протече Sunday Warm Up v PokerStars, където свърших 148ми от около 4400 участника за около $800.

Няма коментари:

Публикуване на коментар