събота, 10 октомври 2009 г.

Ръката на деня - кол на ривъра с маргинална ръка

Ето една интересна ръка от вчера, в която взех решението да колна чек/рейз на противника на ривъра въз основа на комбинацията от това как се разви ръката и какво знам за противника:



В този момент сме само 3 активни играчи и аз рейзвам стандартно с А9 сютед от cut off. От кола на Bruce Wayne си вадя извода, че ръката му не е от най-силните, тъй като стила му е да ри-рейзва в такива ситуации със силна ръка. Общо взето изключвам да е на 1010+ или АJ+, както и на повечето сютед бродуей (бродуей карти са всички на които има картинка + десятките) комбинации. Малък или среден чифт, някакви сютед конектори както и офсют бродуей комбинации са най-вероятните му карти.

Флопа пада J 9 5 с две спатии и Bruce е чек. Donk bet % (това е % от случаите, когато той не е префлопния рейзър, но все пак бетва 1ви на флопа) му е около 30, което говори че общо взето прави донк бет, когато закачи флопа. Освен това и двамата сме с повече от 1 бай ин стакове и с 2 спатии долу, очаквам да бетне ако е хванал валето, както да предпази ръката си така и да разбере повече за моята ръка. За момента мисля, че чифта девятки ми е добър, а и флопа не е лош за C-bet, който бива колнат от Bruce.

Търна е още едно J. Подозренията ми, че противника не е на вале се затвърждават още повече, когато той чеква и тук. Това е агресивен играч, с който имаме история и не е в стила му да държи пота малък, особено на търна, ако е с монстър, защото ще иска да надуе пота, за да може да направи голям бет на ривъра, който аз евнтуално да колна ако съм с овърпеър. Все пак решавам да чекна, за да държа пота в разумни размери и в зависимост от ривъра, ако той бетне да направя кол, който да хване блъф или по-слаба от моята ръка или ако той чекне, да направя валю бет. Естествено поемам малък риск да бъда бит на ривъра, ако той е на някакъв дроу или на две високи карти.

Ривъра е абсолютно безопасен - 2 спатия. След неговия чек аз съм длъжен да бетна, като очаквам кол от много ръце които бия, тъй като изиграх ръката сякаш съм на 2 високи карти и се опитвам да я открадна накрая. Тук противника ме изненадва като рейзва моя ривер бет от $42 до $122. Тук имам 3:1 одс да колна т.е. трябва ръката ми да е по-добра от неговата само в 25% от случаите, за да е печеливш кола ми. Кои ръце ни бият?
  • Всички чифтове 1010+ -> изключих ги още префлоп, а и начина, по който се изигра ръката затвърди мнението ми. Все пак има много малък шанс за 1010.
  • Вале -> по-горе обясних защо мисля че не е на вале. Все пак винаги има шанс анализа ми да е грешен, но не толкова голям, че да му повярвам толкова, че да фолдна.
  • Сет -> малко вероятно. Със сет петици мисля, че щеше да изиграе ръката много по-агресивно на всички улици. Сет девятки е много малко вероятен и важи същото като за петиците. Сет двойки - възможност, но мисля че би бетнал ривъра.

Както се вижда възможностите да сме бити не са много и мисля че неговия рейз е предназначен да ме изгони от ръката, тъй като мисли че я крада. Освен това при такива хубави пот одс няма как да се фолдна.

***** Betfair Poker Hand History for Game 587445404 *****
NL $2.50/$5 Texas Hold'em - Friday, October 09, 16:46:29 GMT 2009
Table Nitrogen 187 6-max (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of active players : 3
Seat 1: Slaven11 ( $544.77 )
Seat 2: Gabian ( $490.83 )
Seat 3: spunky1188 ( $0 )
Seat 4: oversleep ( $850.15 )
Seat 5: Bruce Wayne ( $904.05 )
Bruce Wayne posts big blind [$5]
** Dealing down cards **
Dealt to Slaven11 [ As, 9s ]
Slaven11 raises to [$15]
Gabian folds
Bruce Wayne calls [$10]
** Dealing Flop ** [ 5d, 9c, Jc ]
Bruce Wayne checks
Slaven11 bets [$21]
Bruce Wayne calls [$21]
** Dealing Turn ** [ Js ]
Bruce Wayne checks
Slaven11 checks
** Dealing River ** [ 2d ]
Bruce Wayne checks
Slaven11 bets [$42]
Bruce Wayne raises to [$122]
Slaven11 calls [$80]
** Showdown **
Bruce Wayne shows [ 8c, 8s ] two pair, Jacks and Eights
Slaven11 shows [ As, 9s ] two pair, Jacks and Nines
** Hand Conclusion **
Slaven11 wins $314 from main pot with two pair, Jacks and Nines
************ Game 587445404 ends ************


Няма коментари:

Публикуване на коментар