неделя, 18 април 2010 г.

Betfair Poker LIVE! Tallinn - част 2

Преди да започна турнирът се запознах подробно със структурата му. Много ми заприлича на EPT (European Poker Tour), което беше добра новина - плавно нарастване на блайндовете и едночасови нива. Затова горе долу стратегията ми за началото беше следната - да участвам в множество малки потове, като играя small ball покер и да накарам противниците си да направят голяма грешка, тъй като очаквах да има доста слаби играчи.

Нещата обаче въобще не потръгнаха добре - да, имаше слаби играчи и аз играех доста потове, но картите, които се отваряха въобще не ме покриваха и след 2 нива бях загубил около 1/3 от началния стак от 10000. През това време обаче разучих добре противниците и забелязах, че поне двама от тях правят една и съща грешка: почти винаги плащат рейзове, когато са на големия блайнд и ако чекнат след флопа, фолдват при залог от противника. Използвах това няколко пъти успешно, спечелих и няколко малки пота и успях да вдигна стака си над началния. През цялото това време, някъде до началото на пето ниво, нямах нито един висок чифт или нещо по-добро от АТ да речем, но имах имидж на един от най-активните играчи на масата и очаквах ако получа добра ръка, тя да ми се изплати.

В един момент нещата потръгнаха - в първата по-сериозна ръка рейзнах малко с 44 и получих един кол от големия блайнд. Флопа падна J94 с две пики и след няколко рейза бяхме ол ин, като противника отвори JT пики. Още на търна се отвори 9 обаче и спечелих доста добър пот, който ме вдигна до около 30000 и ми даде добър стак за работа. Естествено продължих да бъда активен, но малко успокоих темпото, тъй като в тази фаза на турнира имаше няколко къси стака от ляво, които усещах само търсеха повод да си бутнат чиповете. Въпреки това бях въвлечен в доста ръце и когато флопа не помагаше се опитвах да използвам добрия си стак за да печеля ръцете. Усещах, че на някои от хората на масата започва да им писва от мен, но най-хубавото беше, че освен ръката с четворките, където направих сет, нямах почти никакъв шоудаун и противниците ми нямат никакво инфо за картите ми.

Така се стигна до следната важна ръка в края на предпоследното ниво за деня т.е. ниво 8. Всички фолдват до кът оф, който рейзва стандартно до около 1000 при блайндове 200/400, аз от бутона съм рирейз до около 2900 с КК, блайндовете са фолд, рейзъра след кратък размисъл само доплаща. В този момент той остава с около 17000, а аз имам около 38000. Флопа пада Т96 с две купи и пича залага около 2500. Аз го рейзвам до около 6000 и след дълъг размисъл той влиза ол ин. Тук ситуацията хич не ми изглежда розова, но все пак като притеглям обстоятелствата и пот одс решавам да платя. Човека отваря АJ без възможност за флъш за абсолютен блъф и след като ръката ми издържа се вдигам до почти 60000.

До края на деня следват още няколко по-малки ръце, които печеля и в крайна сметка свършвам деня с около 84000 чипа като чип лидер и решавам да си направя една снимка с чаровните момичета, които Betfair, бяха наели да правят масажи по време на турнира :)

3 коментара:

  1. Каква ти беше ръката в горе посочената ситуация?

    ОтговорИзтриване
  2. Аз го слагам на КК ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Да с КК бях, мерси за забележката, поправих го и в текста.

    ОтговорИзтриване