четвъртък, 8 юли 2010 г.

WSOP Main Event - ден 1

След обилната закуска в Wynn, с Андрей се отправихме към RIO, където вече гъмжеше от хора - всички леко превъзбудени от предстоящия турнир. Намерихме и Серго от Варна, който също се оказа, че играе днес. Изпушихме по цигара и беше време за игра.

Масата ми беше пълна с млади играчи, което не бяха много добри новини. На пръв поглед единствения човек, за който си помислих че може да е риба, беше дебел, огромен афро американец седящ ми от ляво. За него се оказах прав, но след един час игра се оказа, че има и още кандидати. Например супер зашит, тайт скандинавец, който за целия ден изигра не повече от 5 ръце. Или един французин, който си колна целия стак с КК, когато на търна беше от ясно по-ясно, че е бит. За съжаление аз нищо не можах да закача от тези грешки, а напротив - още в първо ниво асата ми бяха счупени от друг претендент за титлата "най-голям шаран на нашата маса" - мистър Ели Елезра.

След като в първия час загубих поредица от малки потове, в които се опитвах да играя small ball, но не закачах нищо на флопа и с-бетовете ми не проработваха, бях паднал до около 26500 (начални 30к) и се случи следната ръка. Елезра рейзна до 325 от ранна позиция (блайндове 50/100) и аз рирейзнах до 1100 от кът оф с АА (черни). Всички фолднаха и както се очакваше Ели плати. Флопа падна Q 9 6 с две спатии и след като противника чекна аз реших да слоуплейна и да чекна зад него. Все още не мога да преценя дали това е оптималната игра точно срещу Елезра - от една страна, когато види слабост на флопа, той обича да атакува търна и ривъра или да колва бет на ривъра. От друга ако има каквито и да е опции на флопа той ще колне С-бет в голяма част от случаите. Все пак реших, че ако чекна може да ме сложи на среден чифт или АК и да направи грешка по-късно в ръката.

На търна пристигна още една шестица. Тук както очаквах Ели бетна - около 2000 в пот от 2600. На тази фаза от ръката нямах от какво да се притеснявам - тази шестица даже подобри ръката ми - вече не трябваше да се притеснявам, че той може да има два чифта сега или на ривъра. Затова реших да продължа линията от флопа и само колнах с идеята да бетна на ривъра за валю, освен ако не се запълни флаша - тогава имах други опции. Пота стана около 6600. На ривъра падна неутрална 3 пика и Ели бетна около 2800! Хммм.. В началото си помислих само да колна. После обаче започнах да мисля кои ръце, които бия ще ми платят ако рейзна. Q9 със сигурност; някакви слоу-плейнати префлоп КК също (напълно възможно за Елезра само да плати префлоп с КК); АQ, KQ даже QJ и QT - напълно възможно, въпреки че добър играч би ги фолднал. Всъщност не много ръце, но ми се видя супер пасивно само да платя на този безопасен борд. Рейзнах с около 4800 отгоре с идеята да фолдна при негов ол ин, защото щеше са е очевиден фул хаус. Той инста плати и обърна А6. Буееек!

Добрите новини бяха, че имах още 16000 в стака си. До края на нивото взех няколко малки ръце от Елезра и качих до 18000. Във второ ниво се редуваха ръка, която печелех с ръка която губех, като интересното беше, че печелих ръцете, които крадях, а губех тези, в които имах нещо. Завърших нивото с 16000.

В трето ниво дълго време нищо не се случваше, но в крайна сметка издебнах няколко удобни момента и спечелих около 10000 чипа, главно с скуииз и кражби. В ръката, която си спомням бях на ББ и литовеца, който често атакуваше моя ББ рейзна стандартно до около 850 (блайндове 150/300). Агресивния чип лидер, който ми стоеше от дясно колна и аз реших, че ситуацията е удобна за скуииз, тъй като 2 ръце преди това бях спечелил пот, а много рядко играех два последователни пота. Рейзнах до около 2800 с Q8 сютед, литовеца лесно се фолдна, но чип лидера плати макар и трудно. На флоп А Q x, той чекна и след моя С-бет той се фолдна. Две ръце след това всички фолднаха до бутона ми и аз рейзнах до 850, а малкия блайнд реши да се прави на мъж и ме 3 бетна. Усетих слабост и веднага му изших един 4бет. Той мисли доста, мърмори още повече, но се фолдна. Това беше важен момент, тъй като малко след това вече в следващото ниво се случи следното.

Аз бях паднал до около 21000, а същия чичо от предната ръка, наскоро си беше загубил голяма част от 50000 стак с който дойде на масата по-рано и сега му оставаха около 14000. Блайндовете бяха 150/300 с 25 анте. Всички фолднаха до мен на малкия блайнд и аз видях АJ. Последва поредица от рейзове и рирейзове и накрая влязохме ол ин и човека имаше АQ. Сега си мисля, че можеше да не играя толкова агресивно тази ръка и да се опитам да видя флоп, въпреки че трябваше да доиграя ръката без позиция. Разчитах, че имам фолд екуити и че чичото е на тилт и може да ме плати с нещо слабо или в най-лошия случай да флипвам. Но за съжаление загубих ръката и паднах до около 5-6000. Веднага след това се удвоих от Елезра с QQ, после ми спряха картите за около час и половина и когато обявиха последни 5 ръце за деня, бях с около 7000. Бутнах 2 пъти за последните 5 ръце и завърших с 10000. Ден 2 ще продължи още 1 час (половин ниво) на 200/400, така че все пак имаме 25 големи блайнда и битката продължава.

2 коментара: