събота, 10 юли 2010 г.

WSOP Main Event - ден 2

Вторият ден от световното по покер за съжаление беше много кратък за мен. Въпреки, че си повтарях непрекъснато, че макар да съм един от хората с най-ниски стакове, все пак имам достатъчно големи блайнда в стака и няма нужда да правя отчаяни ходове, когато видях удобен момент да вляза ол ин не се поколебах много. Все още не мога да преценя дали не избързах малко, така че ако имате мнение по въпроса може да го споделите в коментарите.

Масата разбира се е абсолютно нова, и почти всички са с стакове между 25000-50000, като има един с къс стак около 15000 и един с около 70000. Ние започваме деня с 10000 с блайндове 200/400 и анте 50 и в първата ръка сме УТГ+1. Първите 4 ръце сме фолд като през това време блайндовете минават през нас и стака ни става 9200. Следващата ръка сме на бутона и всички фолват до играча в 4та позиция, който само лимпва за 400. Другите двама фолдват и преди да съм си погледнал картите решавам, че това е удобна позиция за ол ин. Имам QJ офсют, а на големия блайнд е Антонио Есфандиари "The Magician". За момент се замислих дали лимпа на играча не е продиктувам именно от факта, че не иска да рейзва големия блайнд на Антонио. Ако беше така, това означаваше, че е на маргинална ръка, с която не иска да играе голям пот. Най-вероятно беше на нисък чифт и имаше шанс да фолдне ако не му се играе комар, а ако колне сме 50/50. Чисто математически долу имаше 1500 чипа, които ако успея да спечеля ще увелича стака си с 1/6. Не е много, но не е и малко. Противника ни имаше около 30-35000 стак. Ако колне нашия ол ин ще загуби около 1/3 от стака си - значи кола му няма да е много лесен.

Реших, че момента е удобен за атака и влязох ол ин. Двата блайнда фолднаха бързо, но човека с лимпа мисли около 2 минути и накрая плати. Показа AJ и мен ми стана лошо, но всъщност не се притесних много, защото знаех че ще спечеля ръката - просто досега в нито една ръка от както съм във Вегас, в която бях назад не бях печелил и даже чисто математически му беше времето да се случи. Уви този път чувството ме излъга и въпреки че на флопа имах опции и за стрейт, загубих ръката.

Чувството когато отпаднеш от Мейн Ивента е доста неприятно и реших, че или трябва да се напия или трябва да поиграя малко покер, тъй като 5те ръце в този ден бяха твърде малко. Напиване в 12 наобед ми се стори малко тъпо, така че отидох и ги смачках на кеша. Днес програмата включва Deep Stack турнир във Venetian, а вечерта съм се уговорил с част от българската агитка за клуб.

2 коментара:

  1. На мен ми харесва отиграването.Трудно би предположил ,че лимпара ще държи AJ.С AJ или рейз или фолд.Лимпа не ми звучи логичен ,но това е покер все пак.

    ОтговорИзтриване
  2. Да ги обереш всичките рибоци на кеша, Слави! :D

    ОтговорИзтриване