сряда, 7 юли 2010 г.

WSOP Main Event

След няколко часа започва Ден 1С на главното събитие от Световните Серии по покер, в който ще участвам и аз. Освен мен днес ще играят и Андрей Сотиров (Лудман) и Явор Тутев (Джеки).
Вчера беше ден за релакс - какъвто съм си маняк смятах да играя кеш по едно време, но Джеки ми вля малко разум като каза че е тъпо да играя точно преди мейн ивента и всъщност беше прав. Иначе кеш играта, която опитах на два пъти дотук ми допада и могат да се правят лесни пари в дълъг период. Когато намеря време ще опитам по-високите нива, тъй като дотук пробвах само $1/$3 играта в Wynn и съвсем малко $2/$5.

Колкото до $2500 турнира, както повечето от вас са разбрали приключих 45ти и кешнах около $16300. Разбира се винаги е хубаво да вземеш подобна сума, а и това ми е първи кеш от WSOP събитие, но амбициите ми бяха за нещо доста по-голямо. Все пак се раздвам, че не разочаровах напълно хората, които повярваха в мен и закупиха дялове и успях да им донеса шесткратна възвращаемост на инвестицията. Благодаря ви! Скоро ше се опитам да напиша кратък репорт и за този турнир.

И така - днес шоуто започва - това е най-големия покер турнир в света и аз смятам да играя по най-добрия начин, на който съм способен!

2 коментара: