вторник, 10 ноември 2009 г.

Първо място в най-новия турнир на Betfair

Betfair пуснаха от няколко дена нов вечерен турнир, който е шортхандед, със сравнително висок вход - $300+10 и $3600 гарантирани. Играят го около 15 човека т.е. гарантираните пари се покриват и наградния фонд става над $4000. Мисля, че от Betfair смятат да го правят постоянен, тъй като има някакви промоции само за този турнир свързани с месечни и шестмесечни лидербордове. По-рано през деня вчера се пуснах в един $33 сателит и лесно го спечелих.

Структурата е много добра, доста дълбока, точно по вкуса ми, а факта че се играе с по 6 човека на маса, още повече ми помогна, тъй като през последните 2 години играя доста 6 хандед кеш. Проблема е, че го играят сравнително добри играчи, но тук там имаше някой рибок. Освен това с някой от добрите съм играл и горе долу ги знам какво представляват.

Когато останахме трима т.е. след като се спука балона, бях в позиция на един от добрите турнирни играчи в Betfair - TheoBagwell. Имах някакви бележки за него че е доста агресивен в определени фази от турнирите и начина по който играеше потвърждаваше това. След като му дадох няколко малки пота без бой, след негови С-бетове на флопа или след мои С-бетове и негови рейзове се случи следната ръка:



Тук просто бях убеден, че той се опитва или да открадне ръката или да види евтино още една карта. Ре-рейза му до 2000, след като аз бях го рейзнал до 1200 преди това просто ми подсказа, че ръката му не е такава която иска да защити - като топ пеър с хубав кикър или сет. На този опасен борд той трябваше да ре-рeйзне доста повече за да ме убеди че има ръка, а не да ми дава 5/1 одс. Затова реших да го 4 бетна като репрезентирам готов флаш, тъй като както споменах по-рано имахме няколко ръце преди това, където аз се сгъвах и при най-малко показване на сила от негова страна, а тук на практика изглеждаше че бях готов да играя за всичките си чипове. Това не беше така и смятах да се фолдна ако той беше влязъл ол ин, въпреки добрите одс и валето спатия което държах. За щастие риида ми се оказа верен, но докато той мислеше реших ако се фолдне да му покажа блъфа, за да го ядосам и предизвикам да направи грешка, тъй като по-рано в турнира забелязах че нещо псуваше някакъв друг играч как играел като донк, а такива любители на чат излеянията обикновено тилтват ако се почустват надиграни.

И наистина той започна да ми дава акъл и на мен, колко съм бил зле да му правя такива блъфове, но нямаше много време тъй като още следващата ръка тилта му взе връх и той реши да влезе ол ин за повече от 15 големи блайнда с Q10o, където аз го посрещнах с AQ :

***** Betfair Poker Hand History for Game 602722908 *****
NL Texas Hold'em $300 Buy-in + $10 Entry Fee, Level:8 Blinds(200/400-25 ante) - Tuesday, November 10, 00:01:28 GMT 2009
HOT! 6-Shooter $3,600 GTD NL Hold'em #295465
Table 1 6-max (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of active players : 3
Seat 2: jork ( 17,156 )
Seat 5: TheoBagwell ( 6,166.50 )
Seat 6: Slaven11 ( 11,677.50 )
Tourney Level:8 Blinds(200/400-25 ante)
jork posts ante [25]
TheoBagwell posts ante [25]
Slaven11 posts ante [25]
Slaven11 posts small blind [200]
jork posts big blind [400]
** Dealing down cards **
Dealt to Slaven11 [ Ac, Qh ]
TheoBagwell goes all-in
TheoBagwell raises to [6,141.50]
Slaven11 calls [5,941.50]
jork folds
** Showdown **
TheoBagwell shows [ Qc, Ts ]
Slaven11 shows [ Ac, Qh ]
** Dealing Flop ** [ 6d, 2c, 7d ]
** Dealing Turn ** [ 8d ]
** Dealing River ** [ Qd ]
** Hand Conclusion **
Slaven11 wins 12,758 from main pot with a pair of Queens
************ Game 602722908 ends ************

Тук ще пропусна словоизлеянията, които последваха от страна на Theo, а и аз не им обърнах много внимание тъй като исках да се съсредоточа върху хедс ап-а. Разликата между второ и първо място беше близо $900 и затова почнах внимателно, като се опитвах да разбера що за противник имам пред себе си. Оказа се че той е много тайт, фолдва прекалени често бутона си, също фолдва при мой мини рейз, когато аз съм на бутона, въобще доста лесен за прочит противник, което обаче не значеше, че ще му взема чиповете лесно, тъй като бяхме с равни, доста дълбоки стакове, а той не инвестираше никакви чипове в пота освен ако не беше със силна ръка. Все пак аз увеличих агресията и по едно време успях да го поведа доста само от кражби на блайндове. Той обаче ми взе някаква средно голяма ръка и така леко ме поведе и аз трябваше пак да заличавам това с поредица от рейзове, когато съм на бутона. Така след доста дълъг хедс ап се стина до ръката, в която след мой стандартен рейз префлоп, той реши да влезе ол ин с 88 и аз го платих с QQ. Дамите ми издържаха и спечелих турнира.

Varnatarder

(кликнете върху снимката за по-голямо изображение)

Няма коментари:

Публикуване на коментар