четвъртък, 19 ноември 2009 г.

Нова пясъчна теория

Плажният футбол се очертава като доста непредвидим спорт засега и бях на път да се откажа от опитите да изляза на плюс от световното първенство, но коефицентите за един от четвъртфиналите ми се струват шокиращи. Нормално е Португалия да е фаворит срещу Япония, но чак толкова голям?!
Спортингбет предлагат 5.5 за Япония draw no bet (печели при победа, връща парите при равен); ако вземете поотделно Япония @ 6.5 и равен @ 7.5 в необходимата пропорция се получаша дори 5.63 за DNB. Подобни са коефицентите за Япония и в Унибет и Bwin.
Японците спечелиха групата си с победи над Кот д'Ивоар, Салвадор и Испания (след продължение. Португалия би трудно ОАЕ, падна от Уругвай и успя да излезе от групата едва след победа в последния мач над Соломоновите острови. Като име и традиция португалците са много по-напред, но е ясно че Япония е в много добра форма. Имат шанс да победят който определено е над 15те % подсказвани от коефицента, а дори да загубят очаквам да окажат съпротива и да е с малка разлика
Залози:
Япония DNB @ 5.63
Япония +2.5 @ 1.8 в Bwin

5 коментара:

  1. Pan40,изчетох доста твои мнения и мисля че мога да ти се доверя,като потърся съвет от теб.Порових се из нет-а за да си подбера 3-4 свестни букита,но нещо се затруднявам в избора си.Тааа ако ми изброиш 3-4 ще ме улесниш доста,вярвам че не те затруднявам,макар да забелязах че си се насочил към борсите,а не обикновените букита.
    Критериите ми са да влючват мачове от Висшата лига на Англия "на живо" за точен резултат,под/над голове,(от тук нататък твоят съвен е много важен)лимитирането да не е фрапиращо,да са надеждни при изплащане,да приемат депозит с кредитна карта виза.
    Прекалявам :P,но ако им се намира и БГ страница ще е добре,ако нямат не е чак болка за умиране.
    За бонуси сам ще се огледам дали има,дори мисля да не се забърквам ако са много засукани.
    Досега съм се престрашил само в Bet365 да се регна и да ми е изрядно всичко.Де да бяха и другите толкова лесни за избор :).
    Надявам се опитът ти да е предостатъчен и да ме насочиш с лекота,аз ще си ги проверя дали са благосклонни към БГ потребители.
    Спрял съм се на Bet-at-home и Pinnacle,но из форумите много е размито инфото и се колебая,а и още 1-2 ми трябват.
    Предварително ти благодаря и Успех

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм Pan40, но все пак ще напиша малко :).
    Pinnacle - великолепно буки, никого не лимитират и приемат големи залози, но не са за live betting.
    BAH - тия са леш, много зле откъм коефициенти, също не стават за live betting.
    Според мен Betfair ще ти свърши най-добра работа. Там лимитиране на печелившите играчи естествено няма, коефициентите са хубави(пък може и да си искаш коеф.) и са супер за live betting.
    Би могъл да пробваш и някое азиатско буки - 188bet, SBObet. Приемат големи залози и предлагат много добри коефициенти.

    ОтговорИзтриване
  3. Япония 1-2 Португалия

    Абсолютно равностоен мач, в който Португалия стигна до победа с гол от свободен удар 55' преди края. Не съжалявам че играх на Япония, още повече че резултата на DNB реално стигна 7.оо преди мача - определено имаше валю. Хандикап-залога помогна да не сме на загуба въпреки лошия късмет.

    nqkoisi, предпочитам да ти отговоря в email. прати ми мейла си на chipsandtipsbg@google.com

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за отговорите до тук.
    Pan40,не знам защо но когато се опитам да ти пратя моя имейл на имейла който е даден в горния коментар,дава някаква грешка и връща писмата.
    А имейла ми е angelin_jelqzkov@abv.bg,тук можеш да ми отговориш.

    Благодаря отново

    ОтговорИзтриване
  5. :):):) Леле,леле,доста зле съм бил :):):)
    Днес разбрах,че дори при нулев зелен пазар,бетфеър няма комисионна,т.е. комисионната е само за чистата печалба,а до сега мислех че губещия си е губещ,а върху печелившия(нищо че не покрива губещия)се прасва комисионна.
    Ще се научим,няма де да ходим :)

    Pan40,добра ли е печалба в дългосрочен план от порядъка на 13-15%,или си е губене на време?
    Иииии.... как разбираш понятието "% от капитала,който рискувам"? :)P Aко си усетил на къде бия,в правилната посока ли мисля според теб? А,ако не е тайна,с какъв % от банката си налазваш?

    Успех
    п.п Имейлът ми го знаеш,нали :)P

    ОтговорИзтриване